3 kolejne pomysły na posiłki węglowodanowe dla kulturysty:)

1. Omlet z kaszy jaglanej z budyniem i owocami:)

IMG_9028

– Wasza porcję kaszy jaglanej,zmielonej na mąkę, u mnie 3 łyżki
– 3 białka jaj + 1 żółtko (można więcej, ja wolę zjeść omlet z masłem orzechowym;))
– cynamon, słodzik,

Wszystko mieszamy i smażymy z dwóch stron pod przykryciem.

budyń bez cukru,
mleko roślinne bez cukru
erytrol/ksylitol/stewia 

Na bazie tych składników przygotowujemy budyń wg instrukcji z opakowania.

Omlet smarujemy w połowie budyniem, w połowie masłem orzechowym. Pokrywamy owocami.

2. Kanapka z burgerem z indyka i bekonem

IMG_9068

Idealne jako rozwiązanie na wynos 🙂

– Bułki robimy wg TEGO przepisu.
– Kotlety ze zmielonego mięsa z indyka robimy od razu w większej ilości na kolejne posiłki ( u mnie 5 porcji); można zjeść je z ryżem i sałatką:)
– bekon dwa plasterki na bułę- smażymy
– warzywka wg uznania:) polecam grillowaną paprykę, buraka i marchewkę:) oprócz tego pomidorek, sałatka;)
– zamiast ketchupu użyj passatę bio z pomidorów , przypraw ją pieprzem i solą.

Na kotlety potrzebujemy:
500g  mięsa mielonego z indyka
4 kawałki suszonych pomidorów pokrojonych drobniutko lub zblendowanych lub pół puszki pomidorów z puszki (zblendowanych)
4 łyżki zimnej wody
1 łyżka oliwy
przyprawy:
1/3 łyżeczki papryki ostrej, 1/2 łyżeczki oregano, łyżeczka kurkumy, rozmaryn, pieprz, sól, łyżeczka kolendry,  łyżeczka słodkiej papryki, łyżeczka przyprawy do drobiu Twój Smak

Mięso mieszamy ze wszystkimi składnikami i wyrabiamy ręką ok minutę.
Uformować kotlety wielkości wg uznania o wysokości ok 1-1,5 cm. U mnie miały ok 7cm średnicy.
Smażyć z dwóch stron przez ok 5 minut z każdej strony.

3. Tropikalne proteinowe placki z ananasem w cieście kokosowym

IMG_9119 IMG_9123

Przepis znajdziecie na moim drugim blogu: http://blog.muscle-zone.pl/tropikalne-sniadanie-dla-kulturysty/

Smacznego!!

3 odpowiedzi na “3 kolejne pomysły na posiłki węglowodanowe dla kulturysty:)

  1. Anonimowy napisał(a):

    Karola jesteś świetna! Jakiej odżywki do wypieków najczęściej używasz? Ja używałam z FitnessAuthority i wydaje mi się, że za bardzo się nie nadaje, bo przy dłuższym niż 3min pieczeniu (trójkąty z borówkami na śniadanko:D) robiła się twarda skorupa. Daj znać jakiej Ty używasz :*

  2. Zdrowa Trzydziestka napisał(a):

    Szkoda, że nie jesteś paleo 😉 Przydałoby się kilka fajnych słodkich przepisów 😉 Ale te placki w cieście kokosowym wyglądają obłędnie! Pozdrawiam!

  3. Kinga napisał(a):

    Smacznie 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Z kim współpracuje

więcej o współpracy