śniadanie lub kolacja (jak tam wolicie;)) z quinoa i owocami

Mam dziś dla Was kolejny słodki i szybki przepis na posiłek węglowodanowy ;). Dla jednych będzie to alternatywa na śniadanie, dla innych na kolację ;). U mnie jest to moje węglowodanowe śniadanie przed-treningowe:)

Co potrzebujemy?  (na 2 porcje):

80g suchej komosy ryżowej czerwonej lub białej (bądź mieszanki;))

maliny, borówki – ilość wg uznania, u mnie po garsci malin i borówek na jedna porcję

1 jajko

1/4 szklanki mleka kokosowego bez cukru Eco Mil

erytrol/ksylitol/miód (ale taki prawdziwy, ze znanej pasieki) do smaku

cynamon do smaku

migdały/płatki kokosa na wierzch do przystrojenia

IMG_9510

Co robimy?

1. Komosę gotujemy wg instrukcji z opakowania, stosując zasadę 1:2 kasza do wody. Piekarnik nagrzewamy do 180 stopni.

2. Dodajemy owoce do komosy ryżowej

3. Przyprawiamy słodzidłem, cynamonem
4. Przekładamy porcje do naczyń żaroodpornych wcześniej  spryskanych PAM’em lub Cooking Spray’em

5. Mleko mieszamy z jajkiem, mieszamy by się połączyły i zalewamy tą mieszanką kaszę z owocami. Można do mleka dodać słodzika.  Na wierzch kładziemy płatki migdałów i kokosa.

6. Wstawiamy do piekarnika na 20 minut (180 stopni, góra-dół)

IMG_9516 IMG_9517 IMG_9518

Nasz miód pochodzi z pasieki z Dolnego Śląska, z uzdrowiskowego miasta Świeradów-Zdrój 🙂

IMG_9527 IMG_9528 IMG_9528.JPGa IMG_9529 IMG_9530

Enjoy the little things <3 !!

Drukuj przepis

śniadanie lub kolacja z quinoa i owocami

  • Czas przygotowania:
    20 minut
  • Czas gotowania:
    20 minut
  • Czas oczekiwania:

Składniki:

Porcje osoby

Przygotowanie:

  1. Komosę gotujemy wg instrukcji z opakowania, stosując zasadę 1:2 kasza do wody. Piekarnik nagrzewamy do 180 stopni.
  2. Dodajemy owoce do komosy ryżowej
  3. Przyprawiamy słodzidłem, cynamonem
  4. Przekładamy porcje do naczyń żaroodpornych wcześniej spryskanych PAM’em lub Cooking Spray’em
  5. Mleko mieszamy z jajkiem, mieszamy by się połączyły i zalewamy tą mieszanką kaszę z owocami. Można do mleka dodać słodzika. Na wierzch kładziemy płatki migdałów i kokosa.
  6. Wstawiamy do piekarnika na 20 minut (180 stopni, góra-dół)

Uwagi:

4 odpowiedzi na “śniadanie lub kolacja (jak tam wolicie;)) z quinoa i owocami

  1. Dorota Lisiecka napisał(a):

    zrobilam – przepyszne! Dzieki za ten przepis!
    Czy moglabys napisac makro?

  2. Maja Wierzbicka napisał(a):

    ciekawy pomysł 🙂

  3. Paulina Jankowska napisał(a):

    Jak wygląda makro ?

  4. Kinga napisał(a):

    Smacznie 🙂

Odpowiedz na „Dorota LisieckaAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Z kim współpracuje

więcej o współpracy