Ulepszona wersja kokosanek – zakochasz sie w nich i w ich makro 4g B/1g W/4g T !

 

Są mega słodkie, a konsystencją nie ustępują tym ze sklepu, a wszystko dzięki jednemu składnikowi: POPPING Z AMARANTUSA, który znamy już z przepisu na niskokaloryczne muffiny.

Makro 1 ciastka to: 1g W/ 2g B/ 4g T 🙂

Smacznego!

zdjecie-1 zdjecie-3 zdjecie-4
img_3515

22 odpowiedzi na “Ulepszona wersja kokosanek – zakochasz sie w nich i w ich makro 4g B/1g W/4g T !

  1. Dominika napisał(a):

    Idealne uzupełnienie tłuszczów w diecie. Smakują rewelacyjnie i łatwe w zrobieniu.

    1. Karola Kocięda napisał(a):

      <3 dziękuję!

  2. Anonimowy napisał(a):

    Zastanawiam sie ile kcal może mieć jedno takie ciastko? 🙂

    1. Karola Kocięda napisał(a):

      możesz łatwo policzyć, tu są tylko 3 składniki 😉 http://www.tabele-kalorii.pl/ 🙂

  3. Anonimowy napisał(a):

    Ile kokosanek wyszło Ci z tej ilości składników które podałaś ?

    1. Karola Kocięda napisał(a):

      W przepisie zapisałam 5 sztuk (serves) , wszystko zależy jakiej wielkości zrobisz:)

  4. Ogrodolandia napisał(a):

    Uwielbiam te przepisy, łatwe, proste w wykonaniu, a jak smakują 🙂

    1. karolakocieda napisał(a):

      Chce pokazać wszystkim, ze życie fit nie wiąże sie z samymi ograniczeniami i poświęceniem dla niego dużej ilości czasu:) na wszystko sa sposoby 🙂

  5. Anonimowy napisał(a):

    Robiłam i są faktycznie cudowne ! Dziękuję za ten przepis :* proste i szybkie 🙂 Wyszło mi tylko 5 sztuk ale następnym razem podwoję składniki bo nie zdążyłam się nimi nacieszyć 😉

    1. karolakocieda napisał(a):

      Bardzo sie cieszę:) u mnie też znikają szybko:);)

  6. Anonimowy napisał(a):

    Karolino jestes chyba najlepsza motywacja 🙂 podziwiam Cie 🙂 mam pytanka 🙂 jakie masz BTW na redukcji ? Czy w dni treningowe jesz wiecej węgli a w dni nietreningowe mniej, i czy tak na redukcji stosujesz albo poza redukcja ? 🙂 Co to znaczy popping z amarantusa ? 🙂 prosze przepis jak go robisz 🙂 myśle, ze odpowiesz na moje pytania i bede bardzo ucieszona 🙂 buziaki :-*

    1. karolakocieda napisał(a):

      Cześć, mam stałą ilość BTW, zarówno w dni treningowe jak i bez treningu, w tej chwili zaczynam redukcję i mam zmniejszone już makro do ilości 170gW, 150g B, 40g B. Popping to preparowane ziarna amarantusa, gotowy popping można kupić w Carrefourze za ok 7 zł, starcza na długo, bo jest bardzo lekki:) Pozdrawiam,

  7. karolakocieda napisał(a):

    I to i to XD Choć dziś zrobiłam nowe eksperymentalne ciastka i powiem szczerze, że póki co biją wszystkie inne zdrowe słodycze na głowę. Koleżanki w biurze wyjadły mi wszystkie w 2 minuty 🙂 Muszę jutro je upiec jeszcze raz ;P

  8. Beata napisał(a):

    o jeny 😀 kocham Cie za te przepisy
    teraz mam dylemat kokosanki czy mufiny bez mąki 😀

  9. Asia napisał(a):

    Amarantus zakupiony, to teraz pozostaje obmyslec plan na brakujacy skladnik czyli slodzik w plynie,moze zblendowane daktyle dzadza rade…..przepis na 5+ czekam na wiecej. 🙂

    1. karolakocieda napisał(a):

      Miód, syrop 0 kcal, syrop z agawy.. z daktylami wyjdzie coś na pewno. Polecam daktyle z ugotowaną kaszą jaglaną i amarantusem ekspandowanym zblendować i ulepić kulki (bez obróbki termicznej ) są pyszne, mozna obtoczyc wiórkami kokosowymi lub sezamem i jeść:). A ja właśnie jem w biurze z koleżankami moje nowe amarantusowe ciasteczka;P Pozdrawiam

  10. Hanna Kalinowska napisał(a):

    Zasypujesz nas tymi przepisami:-)szkoda że mój piekarnik wszystko przypala ale przepisy notuje i przydadzą się w nowym domu z nowym piekarnikiem:-)

    1. karolakocieda napisał(a):

      Haniu, mam złą wiadomość… mam tych pomysłó jeszcze całe mnóstwo:) zarówno spisanych jak i w głowie. A jest coraz trudniej, bo na redukcji coraz większe ograniczenia ilościowe i produktowe.. ale challange accepted!:)

    2. Hanna Kalinowska napisał(a):

      Nie mam nic przeciwko 🙂 jakich produktów unikać na redukcji? Masło orzechowe może być czy nie bardzo? Czy lepiej orzechy? A jak zjem już wszystkie posiłki i odczuwam głód to mogę zrobić sobie np omleta bialkowego mimo że jest to poza makro??:-*

    3. karolakocieda napisał(a):

      Masło orzechowe jak najbardziej, ja je jem bez przerwy, ale oczywiście z umiarem. To co jest najważniejsze, to zwroć uwagę na skład, by miały ok 95% orzechów, by nie były dosładzane (np Promaviki bez soli i cukru) oraz unikaj oleju palmowego!! Najlepszy najlepszy ze wszystkich, jest pod tym względem Meridian, najtaniej kupisz je tu: http://www.fitness-food.pl/produkty-sniadaniowe/659-maslo-orzechowe-z-kawalkami-orzechow-100-meridian-280-g.html, bo w sklepach ze zdrową żywnością taki słoik kosztuje ok 30 zł!!! (szok). A co do głodu, moze lepiej sobie kupić gumy do zucia owocowe, albo mniejszym złem będą warzywa. Nadmiar białka też nie jest dobry. Poza tym powtarzając za Arnoldem Schwarzeneggerem ;P :jeśli nie jesteś głodny na redukcji, to znaczy, że redukcja jest zła;) Buziak 🙂

    4. Hanna Kalinowska napisał(a):

      Dziękuję za odpowiedź:-) a z tym głodem na redukcji to wiele osób mówi że jest źle ułożona jak się jest glodnym:-

    5. Hanna Kalinowska napisał(a):

      Dziękuję za odpowiedź:-) a z tym głodem na redukcji to wiele osób mówi że jest źle ułożona jak się jest glodnym:-

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Z kim współpracuje

więcej o współpracy